رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی فیلم اکران‌نشده رضا داودنژاد به سینما می‌آید صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

اختلال گسترده در سامانه‌های فروش اینترنتی بلیت سینما | مشکل برطرف شد

  • کد خبر: ۱۶۹۱۴۶
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
اختلال گسترده در سامانه‌های فروش اینترنتی بلیت سینما | مشکل برطرف شد
ساعاتی است که سامانه‌های فروش اینترنتی بلیت سینما -سمفا و زیرمجموعه‌های آن از دسترس خارج شده و قابلیت خرید بلیت برای کاربران وجود ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، سامانه‌های اینترنتی فروش بلیت سینما ساعاتی است که از دسترس خارج شده و قابلیت خرید بلیت برای کاربران وجود ندارد. این در حالی است که طی روزهای گذشته، فروش فیلم‌های روی پرده، با استقبال قابل توجهی از سوی سینمادوستان مواجه شده بود.

پیگیری‌ها از مسؤولان و دست اندرکاران سمفا، تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده است. کارشناسان دفتر سامانه سمفا نیز از علت این اختلاق اظهار بی اطلاعی و اعلام کرده‌اند که آنها نیز منتظر فعالیت دوباره سامانه‌های فروش بلیت سینما هستند.

فیلم‌های فسیل، سه کام حبس، آهنگ دونفره، عروس خیابان فرشته، غریب، جنگ جهانی سوم، دسته دختران، باباسیبیلو، شهر هرت، یقه سفیدها، کت چرمی، مصلحت، عروسی مردم، تصور، نگهبان شب، بچه های طوفان، ارثیه فامیلی در سینماهای سراسر کشور، در حال اکران هستند. 

طبق گزارش‌های جدید، به نظر می‌رسد این اختلال برطرف شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->